Wielozmysłowe uczenie się w klasie 2

Tradycyjne podejście do nauczania matematyki często opiera się na suchym przekazie informacji i powtarzaniu procedur. Metoda Montessori odchodzi od tego modelu, kładąc nacisk na wykorzystanie wielu zmysłów w procesie uczenia się. Dzieci uczą się poprzez doświadczenie, manipulację
i zmysłowe odczucia, co sprawia, że matematyka staje się bardziej zrozumiała
i atrakcyjna. Uczniowie klasy 2, zgłębiali wiedzę geometryczną wykorzystując właśnie ten model nauczania. Nie było nudy, była akcja i reakcja…

Przejdź do treści
Przegląd prywatności
Zespół Szkół w Dębnicy

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.